Οι μαθητές στο ρόλο δημοσιογράφου
Στα πλαίσια του μαθήματος Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή οι μαθητές της Γ’ γυμνασίου με την εκπαιδευτικό κ.Ψαραλέξη Αγγελική υλοποίησαν την Βιωματική Δράση με την Προσομοίωση εκπομπής με θέμα: Ένα κοινωνικό πρόβλημα. Οι μαθητές σε ρόλο δημοσιογράφου έθεσαν ερωτήσεις στο κοινό , στους συμμαθητές τους για τα θέματα, Διαδικτυακός εκφοβισμός, Γυναικοκτονίες - βιασμοί και Οι επιπτώσεις του εγκλεισμού λόγω καραντίνας και η αποτύπωση αυτού μετέπειτα.
Οι στόχοι της δράσης είναι:
$1ü - Να έρθουν σε επαφή οι μαθητές με τα κοινωνικά προβλήματα που ταλανίζουν την κοινωνία μας σήμερα , να σκεφτούν να αποφασίσουν και να δράσουν εάν είναι εφικτό.
$1ü -Να καλλιεργηθεί η συνείδηση του ενεργού πολίτη μέσα από την συμμετοχή και τη δράση (γνωρίζω, δρώ, διεκδικώ και συμμετέχω).
$1ü - Να καλλιεργηθεί η κατανόηση και ο γόνιμος διάλογος και
$1ü -Να αναπτυχθεί η ατομική και κοινωνική ευθύνη.
Δείτε τις παρουσιάσεις
Cyber-bulling - Διαδικτυακός εκφοβισμός
Πάνελ δημοσιογράφων: Τσιρωνάς Αργύρης, Όλγα Κίτσου και Σταύρος Μακρής.
Γυναικοκτονίες - βιασμοί – κακοποίηση
Πάνελ δημοσιογράφων : Βασιλοπούλου Ζήνα, Βάκαρος Απόστολος και Κοτίδης Έκτορας.
Επιπτώσεις του εγκλεισμού της καραντίνας λόγω του κορωνοιού –
πως επηρέασε η καραντίνα τις ενδοοικογενειακές και διαπροσωπικές σχέσεις
Πάνελ δημοσιογράφων: Δημήτρης Πασχαλίδης, Στέλιος Παπασυννεφάκης,
Τσάτσου Γεωργία και Ιωάννα Σώρου.